ثبت و پیگیری سفارش:

 1- از کجا مطمئن شوم محصول بدستم میرسد؟

پاسخ: وب سایت هوتو با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی,وزارت صنعت,معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین,اعطلا میشود را دارا میباشد.لازم به ذکر است ,کسب و کار  اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد که به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می بخشد.

بنابر این با خیال آسوده سفارشالت خود را ثبت کنید و از خدمات اینترنتی سایت اختصاصی بهشهر لذت برید.

2-آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: بله ,در تمامی ساعات شبانه روز میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.

5-مبلغ سفارش را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟

پاسخ: شما به صورت نقدی یا اینترنتی میتوانید پرداخت خود را انجام دهید . هنگام ثبت سفارش در مرحله اطلاعات پرداخت شیوه پرداخت خود را انتخاب کنید.

3-ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟چاره چیست؟

پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت ششبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود.در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولا پول شما در حساب میانی بانک است و خود بانک مغایرت هارا رفع کرده و بلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد.اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد .انگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مفایرت برطرف شود.

4- ایا میتوانم وجه سفارش را  اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ: خیر در حال حاضر چنین چیزی مقدور نیست.

5-آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ: خیر, برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ,از پذیرش هرگونه چک بانکی معذوریم.

8-میتوانم کالایی که سفارش داده ام را حضوری تحویل بگیرم؟

پلسخ: خیر .از آنجایی که هوتو یک فروشگاه اینترنتی است ,تحویل حضوری  امکان پذیر نیست.

 

Loading...
Loading...
x